kasiapelasia blog

Twój nowy blog

Wpisy w kategorii: Bez kategorii

Czasem praca zeruje moją energię i czuję się wtedy jakby ktoś mnie rozdeptał.

i like it soft, i like it wet
i like my make up in a mess
so i cry hard, let it fall
and i won’t stop until my tears are all shed






Jedziemy na majówke!! Ale to dopiero w maju.

Miron: jak dam rade to postawie heh
Kasia: daj spokój, nie chcemy tego widziec :)

A tymczasem zrobiło się nam zimowo, wiec wyciagam taki o widoczek:

Po niewizycie Mariki odpoczywam przy chilliZET (co by na to powiedział pan promotor?). Mam dwa szwy w buzi. Jeszcze jeden raz i po sprawie. Święta coraz bliżej. Wymyśliłam prezent dla chrześniaka. Zagato wessał Poznań. Byłam już na dwóch lekcjach tańca brzucha. Już rok pracuje jako terapeutka. Jest dobrze.




1 – wielkie oczy wyglądają zza kasi, ale tak naprawde to nie patrza sie w ekran i nie rozmawiają z dorotką, ale patrzą się na pierożka
2 – k: buziaczek reksiuniu/ r: żadnych buziaczków!
3 – chcesz pierożka?
4 – a może paluszka?
5 – ok, teraz sie poprzytulamy
6 – przytulanie w stanie zaawansowanym – przod
7 – reksio zasnął – tyłek

a to dostałam od Romy i Agaty:

cien(k)iozabawki

Ostatnio poznałam wielu fajnych ludzi, w tym Werę. Mamy do siebie z jakieś 50 km, znowu będziemy razem studiowac (albo tym razem bedziemy razem studiowac) i przed nami lutowy koncert DM. I wiele wiele innych spraw! A jutro jade na Woodstock i mam nadzieje spotkac sie tam z Tiną. Do zobaczenia


  • RSS